sobota, 1 sierpnia 2020

CO WARTO ZWIEDZIĆ NA CYPRZE? (CZ. 2 - PIĘKNO NATURY)

Tak szybko minął upalny lipiec! Czas zatem na drugą część z cyklu Co warto zwiedzić na Cyprze? (pierwsza część - TUTAJ!)


Tym razem przypomnę o kilku cudownych miejscach, które stworzyła tu natura:
1. Góry Troodos, o których już wielokrotnie pisałam (m.in. tutaj: LINK1, LINK2, LINK3, LINK4, LINK5, LINK6).

Piękny widok na góry, a w dole - morze...

Na górskim szlaku :)

2. Górskie wodospady (o dwóch spośród nich pisałam TUTAJ).


3. Niezwykłe skały i błękit morza w Cape Greco (TUTAJ jest relacja z mojej wycieczki w to przepiękne miejsce).






Liczę na to, że dzisiejszy wpis okaże się Wam pomocny.
O tym, co jeszcze warto zwiedzić na wyspie Afrodyty, przeczytacie w innych postach na tym blogu, a także w moich publikacjach książkowych (linki - u góry, po prawej stronie).


Mam w planach jesienną wycieczkę do rezerwatu Akamas, ale sami wiecie, że - z powodu pandemii - z realizacją tego typu planów może być różnie... Na razie delektuję się gorącym cypryjskim latem i staram się nie zamartwiać tym, na co i tak nie mam wpływu. 

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę dużo zdrowia! Do zobaczenia we wrześniu! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz, zostaw komentarz. Wkrótce go przeczytam i opublikuję pod wpisem, o ile nie jest wulgarny, obraźliwy lub nie zawiera reklam.