wtorek, 24 grudnia 2013

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ! WESOŁYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA!

Uff… Wreszcie dobrnęłam do Wigilii, przedzierając się przez rozmaite przeszkody - problemy dnia codziennego: choroby, badania, męczące przedświąteczne zakupy, egzaminy z greckiego i sprzątanie domu. Zwłaszcza ostatni tydzień dał mi się we znaki, ale... czas już szykować wieczerzę wigilijną i przestawić się na radość i optymizm!

Kochani! Życzę Wam wszystkim takich Świąt Bożego Narodzenia, o jakich sobie marzyliście!🎄🎅

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ! – Dobrych Świąt Bożego Narodzenia! 💝




4 komentarze:

  1. Teraz to już tylko rozanielone Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie Święta, Marto! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze dzisiaj II dzień świąt, zatem poza Zwierciadłem; spóźnione, prywatne-blogowe: Wesołych i Dobrych Świąt! :)
    A co do tego okresu przedświątecznego: tak, niby zbliża się odpoczynek, biesiadowanie, ale stres przedświąteczny i natłok spraw zawsze jakiś jest. Takie życie już... Marysiu, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, Maćku!
      Co do mnie, to miałam natłok różnych spraw przed świętami, a już dziś od samego rana znowu musiałam zrobić rundkę po urzędach. W dodatku w kuchni zatkał mi się zlew - właśnie czekam na hydraulika... Ech, takie to życie ;) .
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń

Jeśli chcesz, zostaw komentarz. Wkrótce go przeczytam i opublikuję pod wpisem, o ile nie jest wulgarny, obraźliwy lub nie zawiera reklam.