piątek, 17 lutego 2023

MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ KOTA (2023)

Nadszedł 17 lutego i kolejny Międzynarodowy Dzień Kota. Jak zapewne wiecie, uwielbiam fotografować cypryjskie koty, a te piękne zwierzęta zazwyczaj chętnie i cierpliwie mi pozują...

Te oczy 😍

W maju 2022 roku zorganizowałam wystawę swoich obrazów i fotografii pt. Cypryjskie koty. 

Na zdjęciu: burmistrz miasta Limassol, Nikos Nikolaides, wiceburmistrz Michalis Fellas (po mojej prawej stronie) oraz Loukas Spatharis,, dziennikarz i członek Rady Miejskiej, którzy zaszczycili mnie swoją obecnością na mojej dzisiejszej wystawie fotografii, obrazów i książek pt. "Cypryjskie koty"!

O tej wystawie możecie przeczytać na moim blogu TUTAJ

Na koniec dorzucam Wam jeszcze garść zdjęć cypryjskich mruczków:

Amathus, ruiny starożytnego miasta państwa...

Limassol, na nadmorskiej promenadzie

Limassol, na murku okalającym średniowieczny zamek...


Limassol, Enaerios

Tom - kot mojej teściowej 🐈




Limassol, Dasoudi, pod restauracją

Limassol, promenada, w tle - stary port

Limassol, stary meczet

Limassol, pod zamkiem


Na promenadzie...

Limassol, Enaerios

Na promenadzie...


Promenada z kociej perspektywy




😀
Na nadmorskiej promenadzie

Limassol, Enaerios

Limassol, w kawiarni pod zamkiem...

Na promenadzie... 😀💓🐱


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz, zostaw komentarz. Wkrótce go przeczytam i opublikuję pod wpisem, o ile nie jest wulgarny, obraźliwy lub nie zawiera reklam.