niedziela, 26 lutego 2023

KRÓLOWA LIMASSOL, POLITYCZNY RING I STAROŻYTNI BOGOWIE

Na Cyprze kończy się karnawał... Dziś ulicami naszego miasta przetoczyła się wielka parada przebierańców! 🤩🥳🤡👽🤠😀

Było dużo śmiechu, zabawy, muzyki, tańców i żartów. Jeżeli chodzi o te ostatnie, to nie oszczędzono nawet cypryjskich polityków i starożytnych greckich bogów. W imprezie wieńczącej tegoroczny karnawał wzięło udział aż 110 drużyn, zaskakując barwnymi, różnorodnymi strojami zgromadzonych tłumnie gapiów...

Trzej znani politycy walczący na ringu o fotel prezydenta Cypru!


Na Olimpie...

Limassol - królowa karnawału wśród cypryjskich miast...

Limassol - królowa może być tylko jedna! 😀💓 Innym cypryjskim miastom nadano postać... wszy o twarzach starych kobiet...

I ja tam byłam, świetnie się bawiłam, tańczyłam, śpiewałam, zdjęcia porobiłam! (jeżeli chcecie obejrzeć więcej zdjęć, rozwińcie post)





























drużyna z Filipin 





















Zeus i Hera! 😍





O cypryjskich karnawałach poczytacie TUTAJ!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz, zostaw komentarz. Wkrótce go przeczytam i opublikuję pod wpisem, o ile nie jest wulgarny, obraźliwy lub nie zawiera reklam.