czwartek, 28 kwietnia 2022

UPAŁY, TRZĘSIENIE ZIEMI I PRZYGOTOWANIA DO WYSTAWY

Wczoraj wieczorem siedziałam przy biurku i pisałam na laptopie, gdy nagle poczułam, jak wszystko się kołysze. To było kolejne trzęsienie ziemi, które tu przeżyłam. 

Ostatnio dni są bardzo słoneczne, gorące, a na drzewach pełno wiosennych kwiatów. Zbliża się maj, a wraz z nim - moje pięćdziesiąte pierwsze urodziny, moja wystawa fotografii, obrazów i książek pod hasłem: Cypryjskie koty, a także... koniec większości covidowych obostrzeń. 😀

Słoneczna pogoda kusi, by choć na chwilę usiąść na nadmorskim murku, odpocząć od zgiełku miasta i popatrzeć na błękitne morze...

Zaproszenia na wystawę wykonałam własnoręcznie. Jak Wam się podobają?... 

Na wystawie, która odbędzie się 14 maja (Limassol, Ag. Andreou 43, G-BAR), w godzinach: 18:00 - 20:00, będzie też można nabyć różne gadżety (podkoszulki, kubki) z kocimi nadrukami mojego autorstwa, a także moje książki. Jeżeli ktoś z Was będzie wtedy w okolicy, to serdecznie zapraszam. Wstęp wolny!

🐈🐈🐈

W drodze nad morze... Drzewa obsypane wiosennym kwieciem... 🌺🌺🌺

Dziś wieczorem spotkałam dzikiego kota - jednego z bohaterów mojej wystawy 😍

PS: Trzymajcie kciuki, by tym razem nic mi nie przeszkodziło w organizacji tego przedsięwzięcia. Wystawa miała się odbyć dwa lata temu, ale pandemia pokrzyżowała moje plany. Oby teraz się udało!  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz, zostaw komentarz. Wkrótce go przeczytam i opublikuję pod wpisem, o ile nie jest wulgarny, obraźliwy lub nie zawiera reklam.