środa, 16 marca 2022

WYCIECZKA DO PAFOS

Dziś po południu marcowe czyste niebo zasnuło się grubą warstwą pustynnego pyłu. Zaparzyłam sobie duży kubek herbaty i zaczęłam przeglądać słoneczne zdjęcia, które wczoraj podczas szkolnej wycieczki do Pafos zrobił mój syn, Christos. 



O malowniczym starym porcie i nadmorskiej fortecy, o stanowiskach archeologicznych, o starożytnych mozaikach odkrytych przez Polaków pisałam wiele razy na blogu i w książkach. W niniejszym wpisie zobaczycie wspaniałe zabytki, ciekawe miejsca, tajemnicze schodki i zakamarki oraz piękne widoki tym razem uchwycone na zdjęciach przez mojego syna. Zapraszam na fotograficzną wycieczkę do Pafos! 










































Szczegółowe informacje dotyczące zabytków w Pafos znajdziecie moich książkach!


O Pafos przeczytacie też na moim blogu (gdzie znajdziecie jeszcze więcej zdjęć): TUTAJ i TUTAJ!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz, zostaw komentarz. Wkrótce go przeczytam i opublikuję pod wpisem, o ile nie jest wulgarny, obraźliwy lub nie zawiera reklam.