niedziela, 13 stycznia 2019

ŚLICZNE KOTY I ZIMOWE WIDOKI

Po kilku słonecznych, dość ciepłych dniach przyszła chłodna niedziela. Późnym popołudniem postanowiliśmy ciepło się ubrać i pójść nad morze. Podczas długiego spaceru znów udało mi się zrobić parę zdjęć. Właśnie po raz kolejny zastanawiałam się, czy nie znudziły Wam się już wpisy o moim codziennym życiu i czy w ogóle warto je tworzyć, ale... za moment pomyślałam, że te koty i nadmorskie widoki, które dziś sfotografowałam, jednak zasługują na to, by je tu pokazać. 


Bohater dzisiejszej sesji zdjęciowej :))




W tle - jakiś mężczyzna usiłuje utrzymać się na desce... 

Ten słodki pyszczek... ♥

Na molo pełno wędkarzy...

Nieopodal łowiących kręciły się koty, licząc na smakowite kąski. 

Ten miał obróżkę. Może uciekł z domu?...
A tu kolejny kot. Wyglądał na nieprzystępnego, ale pozwolił mi uwiecznić się na zdjęciu. :)


Dziś wyciągnęłam z szafy ciepłą kurtkę, którą ostatni raz miałam na sobie kilka lat temu, podczas zimowej wyprawy w cypryjskie góry. 



Zachód słońca...

Dobrze, że spacer nam się udał. Słyszę, jak za oknem znów kropi deszcz, ale takie są "uroki" cypryjskiej zimy.


Miłego wieczoru i dobrego tygodnia, kochani! ♥ 


  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz, zostaw komentarz. Wkrótce go przeczytam i opublikuję pod wpisem, o ile nie jest wulgarny, obraźliwy lub nie zawiera reklam.