sobota, 17 maja 2014

KONCERT I WYSTAWA W EΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ

Dziś – jak co roku – byłam na koncercie i wystawie podsumowujących całoroczną działalność szkoły, w której pracuję (tzn. Ustawicznych Centrów Kształcenia dla Dorosłych w Limassolu - Επιμορφωτικά Κέντρα). Towarzyszyli mi moi bliscy – mąż i syn. Impreza odbywała się w Technikum A’. Najpierw wysłuchaliśmy kilku uroczystych przemówień, a następnie obejrzeliśmy występy grup tanecznych i chórów. Ciekawym punktem programu było tłumaczenie piosenek na język migowy. Potem udaliśmy się na wystawę. Obrazy, fotografie, mozaiki, biżuteria, wyroby garncarskie, wyroby z wikliny, kompozycje kwiatowe, meble, tradycyjne cypryjskie wypieki i projekty ubrań przyciągnęły mnóstwo zwiedzających. Na mnie największe wrażenie zrobiły wyroby cukiernicze i kolorowe rzeźby. Niektóre z nich były bardzo misternie wykonane. Mojemu synowi także bardzo się one spodobały, zwłaszcza torcik z lokomotywą Tomkiem oraz Smerfy J
  
















6 komentarzy:

  1. Zachęta jaką ludzie znajdują jeszcze czasami w placówkach edukacyjnych do aktywności artystycznej, rzemieślniczej, kulinarnej jest bardzo ważna. Nikt nie wie co w przyszłości ubarwi jego życie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam ochotę zapisać się na jakiś kurs. Kuszą mnie cypryjskie tańce ludowe, fotografia i języki obce. :)

      Usuń
  2. Wspaniała inicjatywa z taką wystawą, rozwijająca i to jest zawsze bardzo miłe, prezentować efekty swojej pracy. Spodobał mi się obraz z kobietą w czerwonej sukience, ten na pierwszym zdjęciu. Na Twoim miejscu też bym się zastanawiała nad wyborem kursu! Cypryjskie tańce ludowe, aż nie mogę się doczekać relacji, jeżeli na nie się zapiszesz, a i fotografia - robisz wiele zdjęć, więc pewnie w praktyce wykorzystałabyś sporo porad z takiego kursu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten obraz przedstawiający kobietę w czerwieni też bardzo mi się spodobał! Dwa lata temu miałam ochotę na kurs hebrajskiego lub arabskiego, ale zajęcia dla grup początkujących odbywały się w tym samym czasie, co mój polski. Zobaczę, jak będzie wyglądał program w przyszłym roku szkolnym i może w końcu dołączę do jakiejś grupy :) . Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
  3. Na cypryjskie tańce ludowe też z chęcią bym się zapisała. Świetny pomysł z ta wystawą. Miłe dla wystawiających i dla tych oglądających. Masz fajne buty, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest bardzo miła impreza - takie święto szkoły, nauczycieli, słuchaczy kursów i zwiedzających :) .
      Te sandałki kupiłam kiedyś w Zarze (w Limassolu) :) .

      Pozdrawiam ciepło! Dobrego tygodnia! :)

      Usuń

Jeśli chcesz, zostaw komentarz. Wkrótce go przeczytam i opublikuję pod wpisem, o ile nie jest wulgarny, obraźliwy lub nie zawiera reklam.