środa, 31 sierpnia 2022

ZAPROSZENIE NA MOJĄ DRUGĄ WYSTAWĘ

Dziś ostatni dzień sierpnia, ale na Cyprze to nie koniec wakacji! Mój syn (gimnazjalista) rozpoczyna szkołę dopiero 12 września. Choć dni są coraz krótsze, to upały nadal dają się we znaki... Na plaży i nadmorskiej promenadzie wciąż spotykam tłumy turystów.

A ja wróciłam do różnych obowiązków i projektów. Na 10 września planuję moją drugą wystawę obrazów i książek. Tym razem będzie ona nosiła tytuł Cypr - moja wyspa (o poprzedniej wystawie pod hasłem Cypryjskie koty przeczytacie TUTAJ). Jeżeli ktoś z Was będzie w tym czasie na Cyprze i ma ochotę na nią przyjść, to serdecznie zapraszam! 👇👇👇


👉10 września, godz. 18, ul. Ag. Andreou 43, Limassol
Jak zatem widzicie, u mnie trwają intensywne przygotowania do wystawy oraz do lekcji, które będę prowadzić w nowym roku szkolnym. Co wieczór na dwie godziny odrywam się od swoich zajęć i idę na długi nadmorski spacer...

Oto fotki z dzisiejszego spaceru... 🌞




Na mojej wyspie... 😀🌴

Do zobaczenia we wrześniowych wpisach!   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz, zostaw komentarz. Wkrótce go przeczytam i opublikuję pod wpisem, o ile nie jest wulgarny, obraźliwy lub nie zawiera reklam.