poniedziałek, 14 lutego 2022

WALENTYNKOWO...

Nie było mnie tu od stycznia, więc postanowiłam dać znak życia. Co się u mnie działo?... Ostatnie tygodnie wypełnione były głównie pracą i nauką. Na początku roku przeżyłam trzy trzęsienia ziemi, w tym jedno było dość mocne... I tak oto zleciał mi ten czas, i znów brakło mi go na pisanie bloga, ale za to sysytematycznie wstawiałam zdjęcia na mojej "cypryjskiej" stronce na Facebooku


W ostatni weekend byłam w kawiarni na "przedwalentynkowej" randce z mężem. 😀 
Wpadam tu dziś na chwilę, by życzyć Wam dobrego tygodnia, miłego poniedziałku i - jeżeli celebrujecie walentynki - wspaniałego wieczoru z ukochanymi osobami! 💕

Walentynka od męża 💝

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz, zostaw komentarz. Wkrótce go przeczytam i opublikuję pod wpisem, o ile nie jest wulgarny, obraźliwy lub nie zawiera reklam.