czwartek, 17 lutego 2022

MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ KOTA (2022)

Dziś mamy Międzynarodowy Dzień Kota 🐈🐱 i myślę, że to dobra okazja, by jeszcze raz wspomnieć na blogu o cypryjskiej legendzie oraz o pewnych faktach i ciekawostkach związanych z kotami zamieszkującymi wyspę Afrodyty. Poza tym od ostatniego wpisu o kotach z 2019 roku (TUTAJ jest link!) uzbierało mi się sporo nowych zdjęć, do których mruczki pięknie mi pozowały i postanowiłam opublikować najładniejsze fotografie właśnie tutaj...

O kotach pisałam wiele razy na blogu i w moich książkach, a nawet poświęciłam im cały wstęp do przewodnika. Ich zdjęcia pojawiają się też często na mojej oficjalnej stronie na Facebooku (LINK). 

























































































Koty świętej Heleny i koty Afrodyty żyją w różnych zakamarkach wyspy, dokarmiane przez dobrych ludzi. Widać je na każdym kroku. Niektóre z nich chętnie pozują do zdjęć, a nawet pozwalają się pogłaskać. Co ciekawe, obecnie na Cyprze jest więcej kotów niż ludzi... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz, zostaw komentarz. Wkrótce go przeczytam i opublikuję pod wpisem, o ile nie jest wulgarny, obraźliwy lub nie zawiera reklam.