piątek, 2 listopada 2018

SZEŚĆ LAT MINĘŁO (PRAWIE) JAK JEDEN DZIEŃ

Ostatnio robię jesienne porządki w komputerze. Przy okazji przeglądam teksty, filmiki i zdjęcia, wspominam dawne czasy... Sześć lat temu, jesienią 2012 roku, założyłam swojego pierwszego bloga na portalu Zwierciadlo.pl... 


Platres, jesień 2012 r. Jedno z moich pierwszych zdjęć na blogu, na portalu Zwierciadlo.pl :)

Tamten blog już od dawna nie istnieje, ale jego prowadzenie zapoczątkowało w moim życiu wiele zdarzeń, działań, projektów oraz przedsięwzięć, które z kolei zaowocowały publikacją trzech książek o życiu Polki na Cyprze oraz przewodnikami po wyspie Afrodyty. 



Moje publikacje o Cyprze :)
Dzięki blogowi poznałam (w sieci i w realu) grono ciekawych, wspaniałych ludzi. Pisanie o Cyprze zmotywowało mnie do odbycia mnóstwa wycieczek w niezwykłe miejsca (poniżej: zdjęcia z niektórych wypraw). 


Amathus - starożytne miasto-państwo

Chirokitia - neolityczna osada

Cape Greco

Wodospady w górach Troodos
Opowiadałam m.in. o świętach, zwyczajach, tradycjach, historii i polityce, a także o codziennym życiu na wyspie... 

Pisano o mnie w polskiej i cypryjskiej prasie (szczegółowe informacje o mnie i o moich książkach znajdziecie m.in. TUTAJ). Wzięłam też udział w pewnym popularnym programie (o czym prawdopodobnie będzie mój kolejny wpis na blogu). 

Jednak nie zawsze w internetowym świecie było różowo, niestety. Zetknęłam się z hejtem i stalkingiem. Doszło też parę razy do przywłaszczenia sobie i bezprawnego wykorzystania moich tekstów oraz zdjęć. Nigdy wcześniej o tym tutaj nie pisałam, bo w życiu zawsze staram się koncentrować na tym, co pozytywne i konstruktywne.  

A teraz czuję, że - po raz kolejny w mojej blogowej "karierze" - przyszedł czas na podsumowania i refleksje, i podjęcie ważnych decyzji...

Pozdrawiam Was serdecznie ze słonecznego Limassolu i życzę Wam spokojnego weekendu! ♥♥♥
    

4 komentarze:

  1. Marysiu, gratuluję i oby nie zabrakło Ci radości i zapału w blogowaniu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie tylko Tobie tak szybko minęło ale co racja to racja szybko mija czas :(

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie czyta sie wasze komentarze :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz, zostaw komentarz. Wkrótce go przeczytam i opublikuję pod wpisem, o ile nie jest wulgarny, obraźliwy lub nie zawiera reklam.