wtorek, 30 października 2018

PAŹDZIERNIKOWE MIGAWKI

Kończy się październik. W tym roku obfitował on w wiele zdarzeń urozmaicających moją codzienność wypełnioną prywatnymi oraz zawodowymi obowiązkami. Pojechałam na kilka ciekawych wycieczek, świętowałam dziewiąte urodziny mojego syna, a nawet wzięłam udział w pewnym programie telewizyjnym (ale o tym napiszę innym razem). W październiku uzbierało mi się też trochę zdjęć. Część z nich opublikowałam na Facebooku, a resztę (wraz z tamtymi) zamieszczam w tym wpisie. 
Tak oto w obiektywie mojego aparatu uchwyciłam październikowe chwile...


Jaskrawe popołudniowe słońce, wzburzone morze i wiatr we włosach... Fotka zrobiona w ostatni weekend :))


Stały bywalec nadmorskiej "stołówki". Rybacy chętnie częstują koty rybami. 



Pogoda dopisywała...





Spotkanie... :)

"Daj mi spokój! Chcę spać!" :))

Wieczorne spacery... :))

Urodzinowy tort mojego syna. 27 października Christos skończył 9 lat! :)

Październik żegna nas przepiękną pogodą... A co przyniesie listopad?... Zobaczymy! :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz, zostaw komentarz. Wkrótce go przeczytam i opublikuję pod wpisem, o ile nie jest wulgarny, obraźliwy lub nie zawiera reklam.