sobota, 9 czerwca 2018

MOJA TRZECIA KSIĄŻKA O CYPRZE :)

Jak już wcześniej zapowiadałam, najbliższe wpisy na blogu będą dotyczyć moich najnowszych publikacji. Dziś pragnę Was poinformować o trzeciej części moich cypryjskich dzienników pt. Moje słoneczne cypryjskie zapiski, która ukazała się dopiero co, bo w maju. 

Oto trzecia (i ostatnia) część moich cypryjskich dzienników, ale... to nie jest moja ostatnia książka o Cyprze! :)) 


Trzy części mojego cypryjskiego dziennika, pisane przez prawie osiem lat :)

Szybkimi krokami zbliżają się premiery moich kolejnych publikacji, ale o wszystkim powiadomię Was w odpowiednim czasie. 


W Limassolu mamy upały. Czekam na wakacje. Mam nadzieję, że latem uda mi się pojechać w kilka ładnych i ciekawych miejsc na Cyprze, a następnie pokazać je Wam na blogu. A tymczasem w wolnych chwilach (których ostatnio mam niewiele) chodzę na nadmorskie spacery i korzystam z pięknej pogody...

Życzę Wam pogodnego weekendu! ♥♥♥

3 komentarze:

  1. Marysiu, gratuluję owocnego połączenia przyjemności i pracy. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze że pani pisze tyle książek o Cyprze.Mi to się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz, zostaw komentarz. Wkrótce go przeczytam i opublikuję pod wpisem, o ile nie jest wulgarny, obraźliwy lub nie zawiera reklam.