niedziela, 27 maja 2018

ŚWIĘTO POTOPU (2018)

Właśnie jesteśmy w trakcie trzydniowych świąt. O cypryjskich Zaduszkach oraz o Święcie Potopu pisałam tu już wiele razy, więc w tym roku postanowiłam podzielić się z Wami tylko garścią zdjęć pełnych błękitu, słońca i radosnej atmosfery. 

W kolejnych wpisach będzie trochę informacji o moich najnowszych publikacjach. Intensywna praca nad nimi odciągała mnie przez pewien czas od bloga, ale pora tu wrócić!


Tłumy ludzi świętują nad morzem...


Czas na małe zakupy i degustację tradycyjnych przysmaków :)

Trwają przygotowania do imprez.

Wśród licznych spacerowiczów z pewnością znajdą się potencjalni nabywcy obrazów...

Można posiedzieć nad wodą...



...lub udać się w niezapomniany rejs.


Po pracowitych miesiącach wreszcie mam trochę luzu :))

Zapada wieczór. Rozpozynają się imprezy i koncerty, na których można się bawić do późna, bo poniedziałek również jest dniem świątecznym, wolnym od pracy i nauki :).



1 komentarz:

  1. Tylko o jakie konkretnie święto potopu tutaj chodzi. Może mi ktoś wytłumaczyć.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz, zostaw komentarz. Wkrótce go przeczytam i opublikuję pod wpisem, o ile nie jest wulgarny, obraźliwy lub nie zawiera reklam.