niedziela, 8 listopada 2015

LISTOPADOWE POPOŁUDNIE

Listopad. Ciepłe niedzielne popołudnie. Plaże opustoszały po sezonie turystycznym. Nadmorskie kawiarnie - wczoraj pełne ludzi - dziś mają niewielu klientów. Może wieczorem znów zapełnią się gwarem?...

Ktoś spaceruje brzegiem morza, ktoś siedzi przy małym stoliku i powoli, z namaszczeniem popija kawę, a jeszcze ktoś inny kąpie się w morzu... Śliczny kot siedzi w soczystej trawie, zielonej jak jego oczy. Czuję, że powoli zbliża się moja ulubiona pora roku na Cyprze...














:) 

4 komentarze:

  1. Mario, szukałam Twojego adresu email, ponieważ mam bardzo ważne pytanie do Ciebie.
    Potrzebuje informacji. niestety nie znalazłam adresu email.
    Czy mogłabyś odezwać sie na moj email? masumi@onet.pl
    Będę Ci bardzo wdzięczna.

    Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Po raz pierwszy w moim długim życiu spędziłam taki piękny listopad na Cyprze, nienawidzę szarości, zimna, zimy. Myślę, że kazdy słoneczny, ciepły dzień to małe zwycięstwo nad zimą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tak! Moim zdaniem listopad i grudzień to najpiękniejsze miesiące na Cyprze!

      Usuń

Jeśli chcesz, zostaw komentarz. Wkrótce go przeczytam i opublikuję pod wpisem, o ile nie jest wulgarny, obraźliwy lub nie zawiera reklam.