piątek, 30 sierpnia 2024

JUŻ MINĄŁ ROK...

Dziś mija rok od premiery mojej książki Cypr. Halloumi, pustynny pył i tańce do rana (do nabycia m.in. w EMPiK-u👉 LINK TUTAJ!). 

 Na półce w EMPiK-u📚

I choć nie jest to książka debiutancka, to publikacja ta jest dla mnie wyjątkowo ważna, a może nawet najważniejsza ze wszystkich dotychczasowych. Od dawna marzyłam o napisaniu i wydaniu książki o Cyprze, którą... kiedyś sama chciałam przeczytać i której intensywnie, bezskutecznie szukałam w księgarniach około dwadzieścia lat temu, gdy - z powodów osobistych - zaczęłam się interesować Cyprem, jego kulturą, historią, tradycjami, obyczajami, kuchnią, a także stylem życia współczesnych Cypryjczyków. Dostępne wtedy na rynku przewodniki nie zaspokajały w pełni mojej ciekawości. 

Po przeprowadzce na Cypr założyłam pierwszego bloga, na którym skrzętnie gromadziłam informacje o wyspie, a tekstami, zdjęciami i filmikami dzieliłam się z powiększającą się powoli grupą czytelników. Mijały lata, rosła ilość zebranych ciekawostek i fotografii, a także liczba odbiorców. Miałam coraz większą wiedzę o Cyprze i coraz silniejszą motywację, by zajmować się pisaniem o nim. 

Dziś rano otworzyłam swoją ostatnią książkę o Cyprze...👇 

Rok temu przepełniało mnie wiele emocji związanych z jej premierą - pytań, oczekiwań, obaw i nadziei jednocześnie...Teraz wreszcie z dystansem, na spokojnie przejrzałam ją sobie i... poczułam radość, satysfakcję... 

Moja książka pojawiała się na liście bestsellerów EMPiK-u TOP 100 w kategorii "Najlepsze książki turystyczne i podróżnicze"📚


Dziękuję wszystkim tym, którzy przeczytali tę książkę! Dziękuję Wam serdecznie za wiadomości, za zdjęcia, za Wasze wsparcie!😊💗 

Włożyłam w ten subiektywny przewodnik po Cyprze wiele serca, wiele pracy i mam nadzieję, że dotrze on do wszystkich, których na dobre zauroczyła słoneczna wyspa Afrodyty.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz, zostaw komentarz. Wkrótce go przeczytam i opublikuję pod wpisem, o ile nie jest wulgarny, obraźliwy lub nie zawiera reklam.