niedziela, 25 lutego 2024

ZBLIŻA SIĘ WIOSNA I... CYPRYJSKI KARNAWAŁ!

Długo mnie tu nie było... Ostatni wpis zamieściłam 21 stycznia, a już mamy koniec lutego! Na cypryjskich ulicach przedwiośnie wybuchło kwiatami, ciepłem i słońcem, a w różnych miejscach pojawiły się kolorowe olbrzymy zapowiadające... karnawał. Tak, tak, to nie pomyłka! W tym roku karnawał i Czysty Poniedziałek będziemy tu mieli w marcu, bo cypryjska Wielkanoc przypada dopiero na 5 maja

Podczas dzisiejszego spaceru zrobiłam trochę zdjęć. Zobaczcie, jak teraz wygląda Limassol!🌞👇

Limassol, karnawałowe dekoracje (karnawalistikes maskes) w centrum miasta


Przedwiośnie nagle wybuchło kwiatami, ciepłem i słońcem...

Limassol, dziś w centrum miasta

Limassol, dekoracje na placu w starym porcie

Limassol, okolice starego portu
 


Limassol, centrum miasta


Na drzewkach sytrusowych wciąż pełno owoców...

Limassol, pod Teatrem Patichio

Limassol, przed wejściem do miejskiego parku

Limassol, molo dziś po południu

Limassol, dzisiejszy widok z molo na promenadę i miasto💙
Filmik:

O cypryjskim karnawale możecie poczytać w innych wpisach na moim blogu (LINK TUTAJ!) oraz w mojej najnowszej książce Cypr. Halloumi, pustynny pył i tańce do rana (do nabycia m.in. TUTAJ).📚👇

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz, zostaw komentarz. Wkrótce go przeczytam i opublikuję pod wpisem, o ile nie jest wulgarny, obraźliwy lub nie zawiera reklam.