piątek, 10 czerwca 2022

TRZĘSIENIE ZIEMI PRZED ŚWIĘTEM POTOPU

Na Cyprze właśnie minęła północ. Siedzę przy biurku i drukuję jeszcze materiały na moje sobotnie lekcje... Poprzedniej nocy źle spałam. Nad ranem coś mnie wyrwało z głębokiego snu. Meble i przedmioty w sypialni poruszały się w znany mi już dobrze sposób, który zawsze przyprawia mnie o dreszczyk grozy... A po chwili wszystko wróciło do normy... Jak się okazało wstrząsy sejsmiczne odczuli też mieszkańcy innych państw regionu, m.in. Izraela i Turcji. 

Od jutra przez trzy dni cypryjscy Grecy będą celebrować Święto Potopu, a ja postaram się zrelacjonować na blogu najciekawsze wydarzenia. A tymczasem życzę Wam miłego weekendu! 🌞 

Na dzisiejszym popołudniowym spacerze... Miłego weekendu, kochani! 🌞

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz, zostaw komentarz. Wkrótce go przeczytam i opublikuję pod wpisem, o ile nie jest wulgarny, obraźliwy lub nie zawiera reklam.