sobota, 28 września 2013

„ΟΙ ΜΑΚΡΙΝΕΣ ΚΥΠΡΙΑΚΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΜΟΥ” W GAZECIE

„Οι μακρινές κυπριακές διακοπές μου” (czyli: „Moje długie cypryjskie wakacje”) – to tytuł notki (dotyczącej mojej książki), która dwa dni temu ukazała się w tygodniku „Η ΦΩΝΗ της Λεμεσού”.

„Pochodzi z Polski, ale żyje na Cyprze, który stał się jej drugą ojczyzną i poprzez swoje pisanie oraz inne działania pokazuje naszą wyspę w swoim kraju...” – czytam i uśmiecham się do siebie. Gdy w lutym po raz pierwszy rozmawiałam z cypryjską dziennikarką i opowiadałam jej o swoich marzeniach związanych z publikacją „cypryjskiego dziennika”, nie sądziłam, że tak szybko się one spełnią...

Korzystając z okazji, pragnę podziękować moim Czytelnikom. Kochani, jestem Wam ogromnie wdzięczna za uwagę poświeconą moim tekstom oraz za wszystkie komentarze, sugestie i opinie dotyczące moich blogów oraz książki.

Pozdrawiam Was serdecznie
Marysia Christou 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz, zostaw komentarz. Wkrótce go przeczytam i opublikuję pod wpisem, o ile nie jest wulgarny, obraźliwy lub nie zawiera reklam.