sobota, 3 sierpnia 2013

"MOJE DŁUGIE CYPRYJSKIE WAKACJE"...

...to tytuł mojej książki, która ukaże się już niebawem. Zawarłam w niej swoje przeżycia, przygody i spostrzeżenia związane z moim kilkuletnim pobytem na Cyprze. Pomysł wydania książki pojawił się podczas pisania "cypryjskiego bloga" na portalu Zwierciadło.pl, po namowach niektórych Czytelników. Romantyczna miłość, wyjazd na Wyspę Afrodyty, poznawanie historii i tradycji Cypru oraz próby odnalezienia się w nowej rzeczywistości - wszystko to opisałam w swoim dzienniku i na blogu, po czym zebrałam swoje zapiski i postanowiłam je opublikować.

Niniejszy blog jest kontynuacją mojej cypryjskiej opowieści.

Zapraszam do czytania wpisów i oglądania zdjęć!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz, zostaw komentarz. Wkrótce go przeczytam i opublikuję pod wpisem, o ile nie jest wulgarny, obraźliwy lub nie zawiera reklam.