środa, 16 czerwca 2021

JUŻ WAKACJE!

Dziś mój syn skończył szkołę podstawową. Od jutra ma wakacje. Ja jeszcze trochę pracuję do końca czerwca, ale i tak będziemy mieć teraz więcej czasu na wyjścia i wycieczki. Mam nadzieję, że uda mi się zabrać Was na blogu w jakieś ciekawe miejsca. A tymczasem robię dużo zdjęć i testuję nowy aparat fotograficzny (stary rozbił mi się parę tygodni temu, niestety). Oto fotografie, które ostatnio zrobiłam. Mam nadzieję, że Wam się spodobają i wprowadzą Was w wakacyjny nastrój...

Przepiękna pogoda sprzyja spacerom i robieniu zdjęć! :)

Ach, te błękity...

Limassol, nadmorska promenada

Limassol - nowe budynki rosną jak grzyby po deszczu...

W starym porcie...

restauracja Tavernaki w marinie

W marinie...









Nad morzem można spotkać takie śliczne koty.

Zwierzątka zazwyczaj chętnie pozują mi do zdjęć. :)

I jeszcze parę zdjęć z mojego Instagrama. Tutaj - sklep z pamiątkami na starym mieście.

Kawiarenki w okolicach starego meczetu powoli zapełniają się klientami...

Uroczy wieczór w starym porcie...

Na promenadzie tłoczno i wesoło...

Limassol - widok na miasto z góry, od strony starego portu.

Koniec szkoły,...

...czas na relaks! :)

Kochani, osoby wybierające się w najbliższym czasie z Polski na Cypr znajdą pod TYM LINKIEM ważne informacje! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz, zostaw komentarz. Wkrótce go przeczytam i opublikuję pod wpisem, o ile nie jest wulgarny, obraźliwy lub nie zawiera reklam.