niedziela, 17 listopada 2019

GORĄCY LISTOPAD

Zajrzałam dziś rano na bloga i uświadomiłam sobie, że sporo czasu upłynęło od mojego ostatniego wpisu. Dni mijają błyskawicznie i w natłoku codziennych obowiązków trudno mi było znaleźć chwilę na napisanie tu czegoś ciekawego. Przychodzę tylko po to, by Was pozdrowić. Chcę Was też zapewnić (bo często o to pytacie), że na razie na Cyprze mamy przepiękną pogodę. Na przykład dziś było bardzo słonecznie, a temperatura w cieniu (w moim mieście) dochodziła do 27 stopni. 

Oto parę zdjęć z dzisiejszego spaceru:











Życzę Wam pogodnego tygodnia! Na bloga wrócę w grudniu! Do zobaczenia! ♥

2 komentarze:

  1. Dzień dobry, wybieram się na Cypr za kilka dni. zamówiłam dwie pierwsze Pani książki, ale trzeciej nie jestem w stanie nigdzie znaleźć. Może Pani wie gdzie można ją kupić w wersji papierowej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry. Obecnie nie ma w sprzedaży wersji papierowej trzeciej części. Mam tu jeszcze trochę egzemplarzy autorskich tej książki. Mogę jeden z nich przesłać, gdy będzie Pani na Cyprze. Jeżeli jest Pani zainteresowana, proszę o kontakt na Facebooku (link do mojej stronki na Fb znajduje się u góry, po prawej stronie na blogu). Pozdrawiam :)

      Usuń

Jeśli chcesz, zostaw komentarz. Wkrótce go przeczytam i opublikuję pod wpisem, o ile nie jest wulgarny, obraźliwy lub nie zawiera reklam.