niedziela, 12 maja 2019

DZIEŃ EUROPY

Czasem zdarza mi się, że przez przypadek trafiam na jakąś ciekawą imprezę. Tak było i wczoraj po południu. Podczas nadmorskiego spaceru miałam okazję obejrzeć atrakcje, które w naszym Limassolu przygotowano z okazji tutejszych obchodów Dnia Europy*. 






Wśród licznych rozstawionych nad morzem stoisk ambasad krajów unijnych wypatrzyłam też polskie stoisko. Mój syn dostał tam różne gadżety. Można też było uzyskać informacje dotyczące UE oraz danego kraju. 


Był koncert, były także degustacje potraw z różnych krajów. Kawałka koncertu wysłuchaliśmy, na poczęstunek się nie załapaliśmy. Dzieci mogły sobie porysować w specjalnie przygotowanym dla nich miejscu. 














Impreza trwała od 17:00 do 20:00. Pogoda dopisywała i ludzie z różnych stron świata chyba dobrze się bawili. I ja tam byłam, i parę zdjęć zrobiłam...

*pod tym LINKIEM znajdziecie informacje dotyczące tegorocznych obchodów Dnia Europy (dostępna wersja po grecku i po angielsku) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz, zostaw komentarz. Wkrótce go przeczytam i opublikuję pod wpisem, o ile nie jest wulgarny, obraźliwy lub nie zawiera reklam.